top of page

OSEBNO TRENERSTVO

Urnik:

Po dogovoru

Neglede ali bi radi trenirate sami, ali pa bi radi trenirali s partnerjem, a vseeno želite sami določati dan in uro treninga, potem je osebno trenerstvo za vas.

Švic, smeh, sopihanje, a vseeno občasen čvek … Vse to je del treniranja v osebnem trenerstvu. Lahko imate že izbran cilj, ali pa ga določiva skupaj, dejstvo je, da boste dosegli izgubo še tistih najbolj trdovratnih 3 kg teže, ali pa še dodatneje učvrstili ritko. Važno je, da v tem niste sami, da imate podporo in da veste, da ste v varnih, strokovnih , torej dobrih rokah.

Vaš urnik. Vaše meritve sestave telesa. Samo vaš program treninga. Vaš jedilnik. In trener samo za vas.

SEMI PRIVATE TRENING

Urnik:

- Ponedeljek

- Torek

- Sreda

- Četrtek

- Petek

Imate točno določen cilj, kaj bi radi dosegli s treningom, pa ne veste kako? In bi radi to dosegli v družbi ostalih somišljenikov, da bo zabavno, motivirajoče, a še vedno pod nadzorom trenerja? Potem je ta program narejen čisto zate.

V skupinici do treh vadečih, tako mlajših kot mladih po srcu, moških in žensk, bodo treningi zabavni, na trenutke klepetajoči, pa tudi švicalo se bo, a še vedno boste vedeli, da niste samo še na enem treningu, temveč da delate po točno določenem programu prav za vas, da bo rezultat viden, občuten in na dosegu roke.

 

Prijavite se čim prej, da vam bodo kopalke pristajale še bolj, kot vam že.

Dopoldanski in popoldanski termini. Vaše meritve sestave telesa. Samo vaš program treninga. Vaš jedilnik. In samo trije si delite trenerja na treningu.

VODENI TRENING - trenutno ne poteka!

Urnik:

- Ponedeljek

- Torek

- Sreda

- Četrtek

- Petek

- Sobota

- Nedelja

Od nekdaj imaš rada jutranje bujenje ali večerne treninge pred spanjem.  Dinamične, glasne, polne energije, kot so HIIT treningi ali BootCamp, a želiš si trenirati v mali skupini. Ravno toliko veliki, da se malo izgubiš v njej, a ne preveliki, da te trener ne bi poznal po imenu, ne bi popravljal in bodri med izvajanjem vaj. Pridi izgubit nekaj švica in tudi kakšen kilogram telesne teže!

 

Jutranji in večerni treninigi. V skupinici do 8 vadečih, da ne trpiš sama. Vsi izvajajo enake vaje, da enako trpijo, a težavnost treninga je prilagojena tebi. In kar je naboljše - trenerja nihče od osmih vadečih ne mara!

bottom of page